Irodai szolgáltatás


Megrendelőink részére vállaljuk adminisztrációs, pénzügyi nyilvántartási, titkári feladatok ellátását, amely magában foglalja:

  • szövegszerkesztést,
  • statisztikák, bemutatók készítését,
  • adatbázis, címlisták létrehozása, karbantartását,
  • telefonos ügyelet bonyolítását,
  • kimutatások készítését,
  • vevőkkel kapcsolatos nyilvántartások vezetését (megrendelés, fuvar, teljesítés stb.),
  • értékesítés tervezéséhez, nyomon követéséhez szükséges sablonok, táblázatok összeállítását,
  • postai küldemények kezelését,
  • angol nyelvű kapcsolattartást írásban és szóban,
  • irattárazást

Ezen szolgáltatásunk különösen népszerű a környékbeli kisebb gazdálkodók körében, akik így mentesülnek a vállalkozásukhoz kapcsolódó adminisztrációs terhek nagy részétől, illetve nincs szükség egy, akár csak részmunkaidős alkalmazott foglalkoztatására annak minden vonzatával.

Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén, igényeinek megismerése után személyre szabott ajánlatot készítünk az Ön adminisztrációs terheinek és így közvetve költségeinek csökkentésére.

Irodabérlet

Bábolnai felújított épületünkben az irodák széles választékát kínáljuk. Részletek

  • modern irodahelyiségek

  • wifi, internet, telefon

  • 6-12 fős tárgyalók

  • recepció

  • teakonyha

  • parkolási lehetőség

Munkás / Diák szállás

Bábolnán, teljes körűen felújított és berendezett szálláson várjuk kedves vendégeinket. Részletek

  • 60-70 fő elhelyezése

  • 2,3,4 fős szobák

  • WiFi

  • Győr 25 perc

  • Komárom 20 perc

  • Kisbér 15 perc

Repülőgép szimulátor


Egy valósághű Boeing 737-800 NG típusú utasszállító repülőgép...
Részletek